Alte cronici de familie
5
product-template-default,single,single-product,postid-15089,theme-bridge,bridge-core-2.1,woocommerce,woocommerce-page,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,columns-3,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-19.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

Alte cronici de familie

25,00 lei

Cartea dezvoltă un proiect început în 2008, prin publicarea volumului Cronici de familie. SF-ul românesc după anul 2000. Proiectul urmărește punerea în valoare a unei „familii de spirite” reprezentate de scriitorii români preocupați de literatura de anticipație, și care actualmente contribuie în mod substanțial la transformările moderne și postmoderne suferite de literatură în general. O secvență a cărții se dedică volumelor de intervenții critice referitoare la genul SF, iar studiul intitulat Literatura, un fenomen mai complicat decât se crede pune în relație genul cu domeniul principal al literaturii, pledând pentru „sintezele și fuziunile” posibile și în bună parte realizate deja de experiența contemporană a creației literare.

SKU: 978-973-726-881-5 Categorii: , Etichetă:
Descriere

Recenzii (0)