Editura Limes | Învățarea activă – premisă a obținerii rezultatelor școlare cuantificabile în testele naționale
16327
product-template-default,single,single-product,postid-16327,woocommerce,woocommerce-page,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,columns-3,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Învățarea activă – premisă a obținerii rezultatelor școlare cuantificabile în testele naționale

25,00 lei

Concluziile generale ale acestei cercetări asupra predării-învățării active și integrate evidențiază cât se poate de clar că abordarea euristică, învățarea prin descoperire și problematizarea contribuie semnificativ la ameliorarea performanțelor școlare, dar aduce un plus și în planul motivațional-afectiv și comportamental-atitudinal. Din perspectivă teoretică, acest lucru se referă la cunoașterea principiilor metodologice, iar din perspectivă practică, la aplicarea acestor principii în concordanță cu particularitățile de vârstă ale elevilor, precum și cu particularitățile generale ale grupului clasei, cu obiectivele și conținuturile disciplinelor de învățământ.
Rezultatele obținute, fiecare situație de învățare, interpretările făcute în urma acestei cercetări au demonstrat dimensiunea complexă și subtilă a actului de predare-învățare, dar au deschis și noi ferestre spre alte perspective de investigat.

Cod Produs: 978-606-799-201-4 Categorii: , Etichete: ,
Recenzii (0)

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Numai clienți autentificați care au cumpărat acest produs pot scrie o recenzie.